Uw persoonlijke app

Uw eigen app loodst u door het onderzoek
Voor een aantal onderzoeken gebruikt het AVL Centrum voor Vroegdiagnostiek een innovatieve app. Deze helpt bij de voorbereiding, geeft uitleg over wat u kunt verwachten en biedt op maat gemaakte informatie.
Wanneer heeft u de app nodig?
Op dit moment wordt de app gebruikt voor het coloscopie- en prostaatonderzoek. Na het invullen van de vragenlijst voor uw eerste afspraak krijgt u van ons per e-mail een link en persoonlijke code voor de app.
Hoe werkt de app?
Lees op deze pagina meer over de werking van de app, hoe u deze krijgt en gebruikt en wat veelgestelde vragen zijn.
Aan de slag met de app
Hoe krijg ik de app?
Voor uw eerste afspraak, wordt u gevraagd om een vragenlijst in te vullen. Als u dat heeft gedaan, dan ontvangt u van ons per e-mail een uitnodiging voor de app. In deze e-mail leest u hoe u de app kunt downloaden en vindt u uw persoonlijke code voor toegang tot de app. Bewaar deze persoonlijke code goed!
Downloaden en installeren van de app
U kunt de app downloaden in de Google Playstore en Apple Appstore. Na het openen van de app kiest u voor de zorginstelling ‘Centrum voor Vroegdiagnostiek’, en vervolgens voor uw onderzoekspad. Om de app te kunnen gebruiken, zult u de algemene voorwaarden moeten accepteren. De app kan vervolgens vragen of er berichten gestuurd mogen worden. Als u ‘sta toe’ kiest, ontvangt u meldingen als er nieuwe informatie klaar staat en/of er iets van u verwacht wordt. U komt nu in het welkom scherm. Scrol naar beneden en voer uw persoonlijke code in. Hierna is de app klaar voor gebruik.
Informatie online bekijken
U kunt uw persoonlijke informatie ook online bekijken via deze link. U hoeft dan niets te downloaden. Kies uw onderzoekspad en accepteer de algemene voorwaarden. U komt nu in het welkom scherm. Scroll naar beneden en voer uw persoonlijke code in. De website opent nu uw persoonlijke informatie.
Let op: de website geeft geen meldingen als er nieuwe informatie voor u klaarstaat en als er iets van u verwacht wordt!
Toch liever op papier?
Als het niet lukt om de informatie digitaal te bekijken, dan kunt u altijd de essentiële informatie op papier krijgen. Vraag dit uw zorgverlener tijdens uw volgende consult.
Na het opsturen van de ingevulde vragenlijst hoort u de code via de e-mail te ontvangen. Heeft u deze niet ontvangen? Staat de mail ook niet tussen de spam? Neem dan contact met ons op.
U kunt de informatie ook bekijken via deze site. Hier kunt u ook inloggen met uw persoonlijke code. U mist hier alleen de persoonlijke berichten en reminders.
Natuurlijk willen we verwarring voorkomen. Toch kan het heel soms voorkomen dat uw zorgverlener iets anders heeft verteld of gevraagd dan de informatie in de app. Volg in dat geval het advies van de zorgverlener!
Via de app willen we u op de hoogte houden van afspraken, veranderingen, herinneringen, etc. Als u geen toestemming geeft voor meldingen, dan kunt u dit soort meldingen niet ontvangen.
Apple iOS devices (iPhone, iPad)
- Ga naar Instellingen
- Tik op Berichtgeving
- Kies de Patient Journey App
- Vink Sta berichtgeving toe aan
Android smartphones en tablets
- Ga naar Instellingen
- Tik op Apps
- Scrol door de lijst met alle apps, en tik op de Patient Journey App
- Tik op Meldingen
- Geef aan dat u wél notificaties wilt zien

De app is alleen toegankelijk nadat u een persoonlijke toegangscode hebt ontvangen. Deze ontvangt u na het invullen van de vragenlijst die wij u toesturen. Op dit moment gebruiken wij de app voor coloscopie- en prostaatonderzoek.