Contact 020 - 512 43 43
Search
Menu
Sluit
Uw persoonlijke app
Uw eigen app loodst u door het onderzoek

Voor een aantal onderzoeken gebruikt het AVL Centrum voor Vroegdiagnostiek een innovatieve app. Deze helpt bij de voorbereiding, geeft uitleg over wat u kunt verwachten en biedt op maat gemaakte informatie.

Wanneer heeft u de app nodig?

Op dit moment wordt de app gebruikt voor het coloscopie- en prostaatonderzoek. Na het invullen van de vragenlijst voor uw eerste afspraak krijgt u van ons per e-mail een link en persoonlijke code voor de app.

Hoe werkt de app?

Lees op deze pagina meer over de werking van de app, hoe u deze krijgt en gebruikt en wat veelgestelde vragen zijn.

 

 

Wat vindt u in de app?

Alle benodigde informatie ter voorbereiding op uw afspraken en onderzoeken hebben wij in onze app bij elkaar gezet. Zo leest u onder meer over hoe de dag eruit gaat zien, wat u van het onderzoek kan verwachten en hoe u zich kunt voorbereiden.

De informatie is afgestemd op uw persoonlijke situatie. Zo vindt u uw afspraken, wordt u herinnerd wanneer en hoe u moet laxeren en wanneer de uitslag met u wordt besproken. Daarmee mist u niets en kunt u met een gerust gevoel het onderzoek doorlopen.

1
Informatie over uw intake
2
De onderzoeksstappen en op maat gemaakte informatie
3
Handige lijsten om niets te vergeten en op tijd voor te bereiden
4
Uitleg met animaties en afbeeldingen
Aan de slag met de app

Hoe krijg ik de app?

Voor uw eerste afspraak, wordt u gevraagd om een vragenlijst in te vullen. Als u dat heeft gedaan, dan ontvangt u van ons per e-mail een uitnodiging voor de app. In deze e-mail leest u hoe u de app kunt downloaden en vindt u uw persoonlijke code voor toegang tot de app. Bewaar deze persoonlijke code goed!

Downloaden en installeren van de app

U kunt de app downloaden in de Google Playstore en Apple Appstore. Na het openen van de app kiest u voor de zorginstelling ‘Centrum voor Vroegdiagnostiek’, en vervolgens voor uw onderzoekspad. Om de app te kunnen gebruiken, zult u de algemene voorwaarden moeten accepteren. De app kan vervolgens vragen of er berichten gestuurd mogen worden. Als u ‘sta toe’ kiest, ontvangt u meldingen als er nieuwe informatie klaar staat en/of er iets van u verwacht wordt. U komt nu in het welkom scherm. Scrol naar beneden en voer uw persoonlijke code in. Hierna is de app klaar voor gebruik.

Informatie online bekijken

U kunt uw persoonlijke informatie ook online bekijken via deze link. U hoeft dan niets te downloaden. Kies uw onderzoekspad en accepteer de algemene voorwaarden. U komt nu in het welkom scherm. Scroll naar beneden en voer uw persoonlijke code in. De website opent nu uw persoonlijke informatie.

Let op: de website geeft geen meldingen als er nieuwe informatie voor u klaarstaat en als er iets van u verwacht wordt!

Toch liever op papier?

Als het niet lukt om de informatie digitaal te bekijken, dan kunt u altijd de essentiële informatie op papier krijgen. Vraag dit uw zorgverlener tijdens uw volgende consult.

Heeft u nog vragen over de app?
Bekijk hieronder de meest gestelde vragen.
Ik heb geen email met een persoonlijke code ontvangen, wat nu? (app)

U krijgt de persoonlijke code via de e-mail, nadat u de vragenlijst heeft ingevuld. Heeft u de vragenlijst wel ingevuld maar nog geen e-mail over de app ontvangen? Neem dan contact op via 020 – 512 43 43. 

Ik wil of kan geen app downloaden, is er een alternatief? (app)

Ja, u kunt uw persoonlijke informatie ook via deze website bekijken. Ook hier kunt u inloggen met uw persoonlijke code. 

In de app staat andere informatie dan de zorgverlener mij heeft verteld, wat nu? (app)

Ondanks dat de informatie in de app zorgvuldig is samengesteld, kan het gebeuren dat er toch informatie anders is dan uw zorgverlener u heeft verteld. Als dit zo is, dan dient u altijd de informatie of instructies van uw zorgverlener te volgen.

Waarom vraagt de app of ik meldingen wil toestaan? (app)

De app geeft een melding als er nieuwe informatie voor uw klaar staat, als er iets is gewijzigd in uw afspraken, of als er ter voorbereiding op de afspraak iets van u verwacht wordt. Zo bent u altijd op de hoogte. 

Hoe zet ik pushberichten aan? (app)
U kunt het ontvangen van pushberichten aanzetten via de instellingen van je smartphone en tablet. Gebruikt u niet de app maar de webversie, dan kunt u helaas geen pushberichten ontvangen.

Apple iOS devices (iPhone, iPad):

  • Ga naar Instellingen
  • Tik op Berichtgeving
  • Kies de Patient Journey App
  • Vink Sta berichtgeving toe aan

Android smartphones en tablets:

  • Ga naar Instellingen
  • Tik op Apps
  • Scrol door de lijst met alle apps, en tik op de Patient Journey App
  • Tik op Meldingen en geef vervolgens aan dat je wel notificaties wilt zien
Staat uw vraag er niet bij? (algemeen)

Neem dan contact met ons op via 020 512 4343 of loop langs bij het Centrum Patiënteninformatie in de hal van het Antoni van Leeuwenhoek.

Uw persoonlijk app voor uw onderzoek

De app is alleen toegankelijk nadat u een persoonlijke toegangscode hebt ontvangen. Deze ontvangt u na het invullen van de vragenlijst die wij u toesturen. Op dit moment gebruiken wij de app voor coloscopie- en prostaatonderzoek.