Download app Vacatures
Menu
Sluit

Wat als u een klacht heeft?

Het AVL Centrum voor Vroegdiagnostiek vindt het belangrijk dat bezoekers tevreden zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en dat het niet lukt om hier met de betrokkene(n) uit te komen. In zo’n geval kunt u uw klacht indienen via het digitale klachtenformulier. Dit vindt u op de website van het Antoni van Leeuwenhoek en rechtstreeks via Zenya.

Heeft de klachtenfunctionaris uw formulier ontvangen? Dan nemen we contact met u op om de klacht en de afhandeling samen door te spreken. In de klachtenfolder kunt u hier meer over lezen. Deze folder vindt u op de website van het ziekenhuis, via deze link. Heeft u liever een papieren folder? Haal er een op bij het informatiecentrum in de centrale hal.

Wilt u meer informatie wenst over de klachtenregeling van het Antoni van Leeuwenhoek? Neem dan contact op met het Centrum Patiƫnteninformatie (CPI). U kunt hen op werkdagen bereiken via het algemene telefoonnummer: 020- 512 9111.